PhDr. Jan Svoboda
Milý a veselý psycholog se svérázným projevem, který umí oslovit duši každého z nás třeba i tvrzením, že chyba není špatně.
Vyučuje na pedagogické fakultě Ostrava – katedra pedagogické a školní psychologie – téměř stovka (99) předmětů.
Zaměřuje se převážně na práci s předškolními a školními dětmi, techniky zvýšení motivace, práce s agresí žáků, závislostí, sebepoškozováním a traumaty.
Pomáhá v řešení problémů vztahů učitel – dítě – rodič, kázeňské problémy, konflikty a nepochopení.
Je autorem vysokoškolských skript jako například „Metody práce s mládeží“, „Učitelština – dialogizovaná forma vedení sexuální výchovy v ZŠ“ či „Praxe učitelů v prevenci sociálně patologických jevů“. také publikuje své odborné články, ve kterých vychází ze své poradenské praxe, v časopisech jako Ty a Já, Psychologie dnes nebo Prevence.
Je také například autorem publikací „Sebepoznávání krokem a chůzí“ či „Agrese a agresivita v předškolním a mladším věku“.
Akreditovaný lektor pro ČR a SR pro všechny stupně školství, supervizor dětských domovů, azylových domů, domovu důchodců.
Autor 8 samostatných knih, 3x spoluautor se specializací na poradenství v oblasti výchovy, výuky, týmů a kolektivů.
Milý a veselý psycholog se svérázným projevem, který umí oslovit duši každého z nás třeba i tvrzením, že chyba není špatně.
Vyučuje na pedagogické fakultě Ostrava – katedra pedagogické a školní psychologie – téměř stovka (99) předmětů.
Zaměřuje se převážně na práci s předškolními a školními dětmi, techniky zvýšení motivace, práce s agresí žáků, závislostí, sebepoškozováním a traumaty.
Pomáhá v řešení problémů vztahů učitel – dítě – rodič, kázeňské problémy, konflikty a nepochopení.
Je autorem vysokoškolských skript jako například „Metody práce s mládeží“, „Učitelština – dialogizovaná forma vedení sexuální výchovy v ZŠ“ či „Praxe učitelů v prevenci sociálně patologických jevů“. také publikuje své odborné články, ve kterých vychází ze své poradenské praxe, v časopisech jako Ty a Já, Psychologie dnes nebo Prevence.
Je také například autorem publikací „Sebepoznávání krokem a chůzí“ či „Agrese a agresivita v předškolním a mladším věku“.
Akreditovaný lektor pro ČR a SR pro všechny stupně školství, supervizor dětských domovů, azylových domů, domovu důchodců.
Autor 8 samostatných knih, 3x spoluautor se specializací na poradenství v oblasti výchovy, výuky, týmů a kolektivů.